Rensat..

Okey kanske har haft världens otursdag idag..! Har legat i soffan nästan hela dagen idag och tyckt synd om mig själv. Har haft feber i natt och nu sitter jag och hostar som en häst. Inte kul att va sjuk! Har försökt gjort lite nytta i allafall. Har tvättat lite, bytt sängkläder och rensat ur min garderob så nu är det så fint här hemma.. :D
Okey ni som känner mig vet att jag inte tvättar här i min tvättstuga för de är världens sämsta maskiner dom tvättar i 2timmar och är totalt värdelösa. Så jag brukar ta mig hem till min kära mamma och tvätta. Men nu två gången den här månaden har jag tänkt att - idag ska jag vara duktig och har gått ner i tvättstugan och lagt in tvätten, men båda dom här gångerna den här månaden så har jag öppnat den där förbannade luckan till maskinen och det bara väller ut vatten!!!! Jag blir tokig. Så förra gången det hände så ringde jag till hyresvärden och hon kom och fixa de.. Men nu idag var det den andra maskinen som vart totalt full med vatten!!!  Så har fått torka hela jävla golvet i tvättstugan också.. roligare har man ju haft! Så nu har jag verkligen lärt mig att jag inte ska tvätta här mer!
Sen var Sanna förbi här en sväng hon klara körkortet idag! Grattis gumman!! sen framåt kvällen kom Sarah förbi en sväng vi tog promenad idag igen fast vi båda är sjuka kanske inte de bästa att göra men man blir fan dum i huvudet av att ligga i soffan helt själv hela dagen!! Så vi gick förbi Mio så jag nu har hittat mig en soffa som jag vill ha.. :) Så ska väll ta och köpa den någon dag i veckan hade jag tänkt.! wiee kommer bli så fint här när jag får i ordning. In med allt nytt och ut med allt gammalt!! :)

Ser verkligen fram emot den här helgen, ska verkligen bara ta hand om mig själv och bara ligga i soffan och ta det lungt. Har fan varit ute varje helg i typ ett halv år!!! Tycker synd om min kropp..! FÖRLÅT!


Så blir det en liten lunch med tjejerna på lördag förmiddag kul att träffa alla :) Måste planera lite till juldagen och nyår!


GRATTIS GUMMAN TILL KÖRKORTET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0