Julen..

Nu håller man på att bli sjuk igen för 150gången iår.. De här året kan vi ju bara dra ett streck över de har hänt alldeles för många tråkigheter om man säger så.. Men år 2009 kommer bli ett bra år de känner jag redan nu. :)
2008 är inge bra år, mycket skit som har hänt i både mitt och mina nära vänners liv. Men de är väll all skit som är jobbigt som gör att en människa blir starkare och ser sitt liv ur ett annat perspektiv. Så har alla fall jag upplevt de. Jag är en helt annan människa idag än jag var för bara ett år sen. Jag vet många saker jag inte kommer acceptera i framtiden som folk gjort mot mig, jag vet vart jag ska dra min gräns nu och tänker inte vara något offer som jag varit de senaste året. Jag har aldrig gjort ett fel i allt som varit men ändå är det jag som får skiten, de är inte okey! Jag är trött på att alltid få vara den onda.. Nu vill jag bara öppna mina vingar och se vad som finns bakom hörnet och se framåt mot allt fint som förhoppningsvis väntar på en i framtiden.. Man lever bara en gång och jag hoppas att jag får uppleva många fina åre tillsammans med någon fin kille där ute  som accepterar mig för den jag är :) och att mina vänner stannar kvar vid min sida hela livet.
Ni är de mest gulvärda som finns. <3

Snart är det julafton de ska bli riktigt mysigt faktiskt, tror de är första gången på länge jag längtar till julafton på många år. De ska bli så mysigt. Vi ska vara hemma hos mig faktiskt jag,mamma,Sandra,Pontus och malin och Jessica de ska bli super mysigt. Vi ska äta och dricka gott och spela massa spel :P MYS!
Ska gå och köpa min gran någon dag också, jag har alltid gran de måste man ha på julen :) De luktar så gott och är så mysigt.
Sen så är det snart juldagen då är det fullt hus här hemma hos mig, tror vi är närmare 15pers som kommer hit :) Så då blir det livat. Sen blir det nog Klaras till kvällen. Jag hoppas verkligen att du kommer de skulle va så kul :P

Mår inge bra idag ligger här i soffan med myskläder framför tvn och dricker lite te i min ensamhet. :(


Lite värme skulle ju inte sitta fel...


De är något med dig som jag tycker om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0