År 2008

Får man sakna ibland, får man känna att man är värdelös, får man se sitt liv åka förbi, får man känna att man är ful, får man känna helt ärligt att man är totalt jävla misslyckad ibland?!

Den här kvällen har bara varit helt jävla piss rent ut sagt. Jag orkar inte mer känner jag just nu. Jag har typ livs ångest. Jag vet inte vad jag vill med mitt liv, Jag vet ingenting rent ut sagt. Jag skulle kunna söka in till universitetet för att det är så otippat att jag skulle göra de.. Bara för att nåt ska hända så känner jag. Jag hatar vintern fast jag på någont sätt ändå älskar vintern och mörkret. Men just nu vill jag bara att det ska bli sommar. Så man kan sitta ute till kl är 00.00 och man fryser inte. Man kan grilla,bada helt enkelt bara va. Jag vill bara va. Efter den 3 januari ska jag låsa in mig någonstans och komma i ro med mig själv eller vad man ska säga. Jag vill bara vara själv fast jag egentligen inte vill det. Fan jag blir galen! kan någon bara säga vad de är jag vill göra. Vad är det jag är så missnöjd med Jag har ett bra jobb, jag trivs som fisken i vattnet, jag har en underbar lägenhet, och mina underbara vänner runt mig hela tiden, jag reser minst 1 gång om året utomlands om inte fler, vad har jag att klaga på?!!! INGET! De enda jag har att klaga på är att man inte har en underbar man vid sin sida som kan stötta en när man mår som sämst!
Herregud nu måste jag sluta gräva ner mig längre ner. Jag ska upp mot toppen nu 2009!
2009 ska bli mitt år! Mitt alldeles egna år, där jag verkligen ska ta hand om mig själv!
Det är bara jag som vet vad jag behöver just nu och framöver och det är jag som måste ta tag i saker och ting och förändra. Det är ingen som kommer göra det åt mig. Så jag säger bara 2009 kommer bli ett bra år.
och jag är överlycklig över att jag får fira in det nya året med mina underbara vänner som har funnits vid min sida i rätt många år nu faktiskt, och fler ska det bli. Snart står vi där med barn och man. Man har ju redan fått varit med om att en nära vän har skaffat barn och det är fan det mest underbra man kan vara med om. Wilma är snart 2år och man har sett hur hon utvecklas varje gång man ser henne. Från en liten bebis till en lite tjej som upptäcker livet på olika vis. De är så otroligt roligt att se!

NEJ nu ska jag börja ta tag i saker och ting. Nu kan jag inte sitta här mer och gräva ner mig.
Dags att börja förändra redan nu, imorrn ska vi ha kul tjejer de är sista dagen på de här piss året rent ut sagt!


Jag och Linda i Montenegro


Julgranen 2008

..

Kubbespel hos Kajsa

Sarah och jag

Underbara Sanna

De har trots allt varit ett bra år någonstans mellan all skit som har hänt. Men 2009 är kommer vi!

Jag bjuder på två fina låtar också som jag tycker ni där ute ska ladda ner om ni känner er lite nere. De är grymt fina texter!

Lasgo - Cry
Mariah carey ft Jay Z - Bye Bye


Kommentarer
Postat av: sarah

Vi kommer alla hitta rätta vägen till slut, det är bara en tidsfråga. Och det bästa är att vi har massor av år på oss! Imorgon ska vi ha så kul :) Jag är så glad att jag har dig i mitt liv, du är en underbar vän. Kram!

2008-12-30 @ 22:04:13
URL: http://sarahmoacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0