Tråkigt.....

jaha då var man hemma från jobbet igen... BLÄ Tror jag är helt över stressad nu för tiden. Så jävla mycket jag vill hinna med men hinner ingenting.. jag fattar inte vart tiden tar vägen..?!
Idag har jag i allafall gjort min lista lite mindre har städat och varit på banken och fixat det sista med att avsluta våra gemensama konton och fixat nytt kort till mig.. Sen har jag hunnit handla lite också. Så nu har jag hela dagen att bara ta det lungt.. Ska ringa runt lite och se om det finns någon lägenhet. Sen tänkte jag att jag skulle baka pepparkakor ikväll och jag orkar..
Fan herregud jag blir knäpp på allt jag måste hinna med. Man vill ju att allt bara ska falla på plats..
HIttar jag ingen lägenhet är jag väll tvungen att bo kvar här men då måste jag tapetsera om och köpa massa nya möbler till första februari, för då troligtvis har Fredrik fått en lägenhet så då flyttar han och då har jag inget kvar.. haha
Men de ska bli skönt att få bo helt ensam och bara få göra vad man vill.. Inte för att jag inte gör vad jag vill nu, men då känner man verkligen att man är fri som en fågel.. Haha :D

Nä nu ska jag göra en Smothie eller hur det stavas.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0