Jul

oj vad tiden går fort nuförtiden. Imorrn är det reda julafton-Helt sjukt!!!
Igår och idag har jag virrat runt på stan och inhandlat de sista julklapparna, så nu sitter jag här och bara njuter i min ensamhet. Tittar på min fina gran som jag och Sanna har pynttat så fint. Ni ska få se en bild någon dag när jag orkar lägga in bilderna på datorn. Den är jätte fin :D Kom nyss hem från min farmor där vi har haft "lilla julafton" eller vad man ska kalla de för med farmor&farfar och pappa. Fick som vanligt sjukt mycket mat av farmor och alltid lika gott massa julmat och julgodis! Skulle inte behöva äta mer på hela julhelgen nu!  haha Men men imorrn är den riktiga ätar dagen, man kommer rulla som en köttbulle på juldagen, men de är faktiskt bara jul engång om året!! Så då får man unna sig lite föör mycket godsaker..!
Sitter här och peppar för juldagen, sjukt taggad är jag! Har nyss brännt två nya partyskivor.. Så nu är allt klart, nu är de bara alla underbara vänner som saknas, och dom kommer kl 4 på torsdag! :D Idag fick jag desutom min biljett som tydligen har varit på vift en vecka eller nåt.. haha men tur att jag fick den i allafall! Imorrn kommer min underbara famlij hit kl 2, då vankas det glögg och skinksmörgås till Kalle och efter  de DET efterlängtade JULBORDET! 
Julen är trotsallt MYSIG! Man har alla sina människor som betyder mest omkring sig hela dagen, de kan inte bli bättre!!

Fick en julkort idag från Viktoria som bor i Åre nuförtiden, Fan gumman jag saknar dig också sjukt mycket! Vill att du ska komma hem!!! Tyvärr hann jag inte skicka några julkort iår, så du ska få dig ett fint sms imorrn. :)

Vill önska alla ni där ute en jätte trevlig jul!!!

Såhär såg min julgran ut förra året, förstår du nu Sanna att min gran iår är SJUKT stor mot den här lilla granen?!


Kommentarer
Postat av: Carl

GOOOOOOOOOOOD JUL GRANNEN :)

2008-12-24 @ 06:44:17
URL: http://culiosa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0