Gran

Hur tråkigt är det inte att vara sjuk?! En dag är skönt men två dagar är fan ett helvete!  Man blir helt knäpp av att bara gå här hemma och inte göra någonting..
Hungrig är jag också men inte fan har jag någon matlust.. Konstigt är de, men hur gott är det att äta någonting man inte känner smak av?! Inte så gott!

Hur vad man ska göra resten av dagen. Funderar på att ta mig en promenad men vet inte om jag orkar. Kanske ta tag imitt skafferi istället. de ser ut som ett bombnedslag där inne.. Haha
Så ska jag med mamma och handla massa julmat till julafton som ska stå här hemma i min kyl men den är redan över full.. Undra hur allt ska få plats..?!
Sen ska jag försöka ta mig någonstans där som säljer granar så jag kan julpynta den också. :) MYS!
Herregud jag har mycket att stå i fram till julafton ska handla sista julklapparn, göra köttbullar, baka, köpa gran osv.. Men jag går ju på semester imorrn! Så jag har ju lite tid att hinna med allt tills onsdag..
Sen på torsdag smäller de, då är det stor fest här hemma. haha De kommer bli grymt. Bara jag får min biljett från Klaras som jag har köpt över internet men inte fått. Jag maila Olof igår och han tyckte det var konstigt så han skulle maila över mitt mail till smsbolaget som har hand om det där.. Men de skulle fixa sig i allafall sa han. Så de hoppas jag verkligen att de gör.. De har dragits från mitt konto och allt men inte fan har jag fått någon biljett..

Kanske skulle knalla bort till Vasatorget och köpa mig en gran idag, jag har ju ändå inget vettigare att göra, Kanske får ta med mig Sarah som bärhjälp :P

Vad väntar jag på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0