GOTT NYTT ÅR!

Kameran är laddad, jag är full med energi, jag är snygg, mina vänner är sjukt snygga och de är sista dagen på år 2008 nu är det bara att köra hårt!

Denna dag kan inte bli mer än toppen vi ska ha så sjukt kul ikväll att vi aldrig kommer glömma denna dag! Vi ska dokumentera alla steg vi tar ikväll. Vi börjar med middag på Satin de kan nog bli riktigt bra. Har köpt en lite nyårsblomma till Ibbe för att han är såå gullig. Han kommer skämas som ASET när han får den. Men han är värd allt, så mycket som han har ställt upp för alla.. Sista gången man kanske äter Barsoms mat, ni som aldrig har ätit på Satin har gott miste om något som är SJUKT gott och det är Barsoms mat! Satin ska ju slå igen så man kan inte vara mer än glad att man får tillbring sista dagen på det här året på ett sjukt bra ställe, alla som jobbar där är sjukt bra människor!
Haha nu ska jag sluta att skriva massa skit. sitter och lyssnar på peppmusik. Nu ska jag traska över till mamma med en lite nyårsblomma också :) Idag är jag snäll känner jag! (Ibland ska man vara de också) hihi

Nu får ni ha en SJUKT bra kväll ni där ute, för de tänker jag ha!
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLESAMMANS!


Du ska få dig ett gott nytt år sms eller ett mms kanske haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra vändning Mickis, haha! Ikväll blir en minnesvärd kväll :D Inte många timmar kvar nu ;)

2008-12-31 @ 13:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0