. . .

Jag och Sanna satt här igår och snacka massa skit och lyssna på musik. Sen fick vi för oss att vi skulle gå ut som vanligt.. Haha Så vi drog till Björnstugan vi skulle fira min semester och hennes körkort.. :) Kul hade vi i alla fall.

Okey jag kanske har skämt ut mig tillräckligt nu för ett tag framöver.. haha herregud säger jag bara vet inte riktigt vad jag höll på med igår. Förlåt..? Trevligt vart de till slut i allafall. :D haha

oj vad tråkig jag är  idag. Första lördagen på flera månader jag inte är ute eller dricker någonting. Har varit helt slut hela dagen idag. Så nu ligger jag här i soffan man chips och glor på tv.. :) Så jag har lite mys för mig själv helt enkelt, Skönt!

Tack & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0